Congratulations on graduating!

ようやく暖かい風に包まれる日がやってきました。
Spring is coming?
いえいえ、Spring has come.であってほしいですね。

先週、今週は卒園式、卒業式というご家族も多いかなと思います。
サミットハウスのネイティヴの先生たちもたくさんの幼稚園へ行き、英語のレッスンをしています。
マーロン先生は先週、このような素敵な贈り物を頂きました。
ご卒園の生徒さんたちからの寄せ書きです。

image

一生懸命に先生の話す英語に耳を傾けていた小さな小さな子供たちが大きくなるにつれ、自然と大きな声で挨拶ができるようになり、英語での質問にハキハキと答えられるようになり…先生たちもこの時期は溢れる想いがあるようです。

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s